2008年2月23日 星期六

晴天娃娃 ... come on !!!


22 Feb 2008

閔閔閔 ... 喺公司俾人搞到好閔 ... 心煩, 氣燥 ... 忍呀 !! 劉綺琪 !! 請不要黑面 !!! 算擺啦 ~~

放工返屋企睇完電視, 轉個頭就落左街睇戲 ... 哈, 真方便呢 !!! 臨放工之前, 有個同事嚇 Q 我 "jumper ?? 好驚架喎 ... d 血周圍飛架喎會" ... er ... 唔會掛 !~~!

好彩 ... 都唔係呢位同事所講咁樣啫 ... 都 OK 啦 ~~~ 如果可以好似戲裡面 D 人咁 ... 閃呀閃 ... 閃呀閃 ... 都幾過引丫 ~~

今晚又忍唔住口, 食左個芋頭西米露 ... 嘻 ~~~ 巧肥 ~~~

食糖水既時候, 同 2 個朋友仔講 "唔好落雨啦聽日 ... 因為我真係好想 .... 好, 今晚返屋企掛哂 D 晴天公仔出黎先" ...

一返到屋企, 收到一位不知情既低 B 仔 send 左個圖黎 ... 嘩 ... 你點知我想將 d 晴天公仔掛哂出黎架 ?? 好驚呀 ~~~~
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
To: 阿七
晴天公仔應該好可愛架, 我唔要 d 咁詭異既晴天公仔呀 !!!
請你滾 ... 滾出去 !!!
我不要做 "四葉妹妹" ... 因為我已經長大架喇!! 不再天真不再傻 !!! 哈 ~~

沒有留言: