2008年2月9日 星期六

精彩年初二 ...


何宅團年當日, 得到 auntie 既邀請, 今日就無啦啦入左南丫丫一倘 ... 即係咁, 確實係幾搞笑 ... 有人問我做咩今日無啦啦入南丫丫 ... 我就答 "冇呀 ... auntie 叫我陪佢入去佢個女屋企拜年, 我咪陪 auntie 入去囉" ... 其實, 我真係諗住陪下 auntie 架咋, 反正我新年都冇咩好做架啦 (同埋, 如果琴晚唔係芬姨打黎 re-confirm 今日入去, 我真係會當冇事發生架) ... 我唔係有心入去豆利是架 ...

芬姨未到既時候, 好肚餓 ... 去左 c c 濕爬買左個拜年禮物 (好彩三家姐都鍾意食古古力架啫) & 諗住買 d 野食 (好 Q 肚餓 ... 一訓醒就搭車入去) ... 諗住買個腸腸包啦, 點知 ... 嘩 ... 老鼠包包好得意 ... 應下節, 買黎 試下啦 ... 嘩 ... 超好味 ~~~

一入到南丫丫 .. 都係講果幾句對白 "恭喜發財, 身體健康" ... 做左半日"um 春" ... 哈 ~~~ 食左個好好味既開年飯, 同金桔 B , 奶油仔 & bee bee 玩 ... 都幾開心呢 ~~

扮緊 um 春之際, 輝哥突然打黎, 問我今晚有咩搞 ... 佢地班友仔, 緊係又要搵地方玩 ... 我屋企, 當然係佢地既 1st choice 啦 ... 喺南丫丫食完個開年飯 (食完之後, 肚仔勁痛 ... 又蝦, 又蟹, 又蜆 ... 想唔肚痛都幾難啦, 劉綺琪 !!! ) 之後, 就極速返老家 join 埋輝哥, 輝嫂 & 貌似馬先生的人返屋企玩 ... 黎下又一個, 黎下又多一個 ... 最後, 有 6 個人黎左我屋企聚賭 ... 雖然今晚輸錢 ... 不過, 都好開心呢 ... 又識到 D 新朋友仔 ...

今晚, 忍唔住同 Alan 講 ... "其實你真係好似我一個朋友" ... 我仲開埋呢位朋友既相俾 Alan 睇 ... 哈, 原來唔止我一個覺得似呢 !! (如果帶埋眼鏡, 就真係勁似樣囉 ... 尤其果粒墨 ... 真係一 Q 樣架 ) 哈哈 ... 由今晚開始, 我就不停叫 Alan 先生做 "馬先生" 呢 ... 玩到咁尚下, 翻版馬先生 & 輝哥就去左打機 ... 淨尾果 4 個, 就踎喺地地玩十三張 ... (今晚, 超多奇牌 ... 我都有報到過架 ... YEAH YEAH ~~ ) 玩玩下, 天都光喇 ... 散水了 ~~

今晚, 好開心呢 ~~ 你地幾時想上黎玩都得架 ... 我真係唔介意架喎 ~~ 嘻 ~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * ** * * *

琴晚一個電話 ... 我本來覺得 "你 " 會係全世界最小家, 最冇風度, 最不知所謂既男人 ... 正當我咁樣諗之際 ... 原來又好似唔係咁樣喎 ~~

來來回回, 好多個 SMS ... 最後 ... 不如直接 D 講啦 ... 差不多一年冇聽過呢個人把聲, 感覺有 D 陌生 ... 但係, 聽番又好似好熟悉咁 ...

最最後 ... 約定後晚食飯 ... 唔知, 到時會點呢 ??

呢個星期既舉動, 真係有 d 出人意表呢 ~~~

一年冇見 ... 唔知到時會點呢 ??

有少少緊張 ..

不過, 我 100% 肯定 .. 呢個人, 唔會再可以影響到我架呢 ~~~

any 肥 ... Happy Birthday !! 只要係我既朋友, 我一定會記得你既生日架 !!

沒有留言: