2008年2月7日 星期四

我的小花 ...


講左咁多日, 終於可以去行花市喇 ... 唔知點解, 今年好想好想買花 ... 有人同我講, 買 d 靚花, 人都會靚 d ... 希望真係會啦 ~~~ (其實 ... 我真係好鍾意菊花架 ~~~ )
花呀花, 你地好香呀 ~~~ 快 d 開啦你地 ~~~
同小美兒 & 阿沛行完個冇野睇既花市, 就 join 埋小玲 & 浩龍返老家食飯 ... 小玲呀小玲, 我地既老家真係唔同左好多架喇 ... 好快就會有埋 zara 添架喇 ... 哈 ~~

食飽飽, 佢地上我新居參觀 & 分享果 d 無聊到爆又好嘔心既 "貌似明人色情照片" ... 究竟呢個 topic 幾時先會完 ?? 好悶呀 ~~~

分享完畢 ... 新年流流 ... "好老實講" ... 真係應該打下麻雀呢 ~~~
又話快 d , 又話 team work ... 呃人既 !! 太耐冇打麻雀, 生疏哂呢 ~~~ 連張麻雀枱都發哂毛喇 ...

沒有留言: