2008年2月19日 星期二

一丁點的感應 ...


我唔知係女人既直覺大利害丫 ... 還是我太了解你呢個人 ...
總之 ... 我仍然會擔心你呢個朋友 ...
雖然我把聲爛左, 不過 ... 我隻耳仔仲聽得到野丫麻 ...
到你想見人, 又或者好似我咁 "好想講野" 既時候 ...
就搵我啦 ... 知唔知 ??

3 則留言:

匿名 提到...

Thanks~ 你果然係我條蟲!!

但有d野我自己都唔識講, 你暫時比我做"衣櫃裡的人"啦.

匿名 提到...

我很喜歡這張圖, 好舒服! 多謝!
好能夠形容我跟妳的相處方式.

<< 自然 >>

晴天小苦 提到...

傻佬 ...

其實, 心底裡也很喜歡這種相處模式 ....

在心中吧 !!!