2008年2月17日 星期日

大王到會 ...

16 Feb 2008

本來今日我同春麗媽媽長週 ... 點知 ?? 春麗貓咪打 inter 同我講, 媽媽今日唔返 !! 之前又唔俾我拎補假, 而家自己又唔返工 !!! 本來唔打算做野, 不過 ... 好多野要搞呢 ~~

幾經辛苦, 捱到 1 點, 本來諗住返屋企訓 ... 點知 ... 返到屋企, 睇下書, 呆坐下, 傾下計 ... 8 點 !!!

自閉左大半日, 突然有人同我講 "唉 ... 有好多心事想同你講" .... er ... 你 D 心事, 好可能都係我既心事, 既然玩具大王肯卑躬屈膝, 化身做外賣仔, 我又唔介意同你分享下 ...

哈哈 ... 撐枱腳食碎牛粥 + 炒米粉 + 炸 "兩" ... 又可以有幾浪漫呢 ?? 低 B 仔 !!!

好好地諗下今晚既 double meaning ... 希望日後, 我地真係可以用 "瞬間轉移" 黎化解啦 !!!

睇黎, 玩具大王真係好鍾意我 D 囝囝 ... 我都唔介意你帶埋你女朋友仔上黎探我 d 貓貓架呢 ~~~

沒有留言: