2008年2月18日 星期一

不可能的任務 ...

一早, 就接到一個 "不可能的任務" ... 有 d 擔心自己應付唔黎, 又怕自己冇時間 ... 幫唔到 d 咩 !!

最後都係接左呢個任務 ... 黎緊呢 2 個月, 要好努力呢 !!!

有一點, 諗極都諗唔明 "點解你會搵我架呢 ?? " ... 唔通, 你真係咁愛我 ??? 仲要第一個就諗起我咁嚴重 ???

哈哈 ~~~ 我地冇可能架傻豬, 我鍾意男人架 ... 我地係 2 個世界既人黎架 !!!

盡力而為啦, 到時, 你唔好嫌棄我喎 ... 呵 ~~

因為 "不可能的任務" 既關係, 今晚決定要返故居食龍皇雞 !!! 上路之前, 有得食好食丫麻 ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

臨返屋企前一刻先發現 "冇帶鎖匙" !!! 又要麻煩阿均 ... 真係唔好意思呢 ~~

放心啦, 我一定會還番俾你架 ~~~ (條鎖匙) ~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

幾唔好,都會話好
知足嘛!!!

Wasabi ... 愛死你 !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

沒有留言: