2008年2月24日 星期日

我是一條虫 ...


我同你之間, 從來都冇出現過 "傾電話" 呢 3 個字 ...
半夜三更收到你既電話, 很突然 !!
雖然已經訓著左,
但係 ... 擔心 + 唔忍心 ...
所以, 我好努力俾一把好精神既聲你聽 !!

雖然真係好難好客觀咁去分析,
我亦估計唔到自己可唔可以負擔得黎 ...

請唔好介意, 我冇當你係 "你" ...
我只能夠當一個故仔咁去聽 ...

我唔知我既意見對你有冇幫助,
亦唔知你會唔會認為我太主觀 ...
相信你會明白我 ...
個心想講咩, 把口就會跟住講咩 ...
事情上, 可能幫唔到 d 咩 ...
但係我知道, 只要有一個人 ...
可以俾你去講, 肯聽你宣洩,
你個心, 應該會舒服一 d ...

估唔到, 係呢短短既日子 ...
我會做左你心裡面果條虫,
更估唔到既係 ...
原來 ... 我會係你最想分享既一個 !!
其實我都係 ... 無論遇到乜野事,
第一個諗起既, 最想分享既 ... 仍然係你 ...
試下換轉另一個角度睇 ...
苦 ... 其實一 D 都唔苦 ..

信我啦 ... 世界很快會變得很美 !!

沒有留言: