2008年2月12日 星期二

不能說的飯局 ...


12 Feb 2008

50% 肚痾 + 50% 懶惰 = 假期一天

唔知係咪琴晚 d 野 dirty or 太油 ... 係咁痾 ... 雖然又未至於 3 日痾 60 次 ... 不過, 都有少許腳軟 ... 最後, 都係唔返工喇 ... (懶你就懶啦 ... 哈 ~~)
本來, 想返舊居配 con and then 上菠蘿山搵王子大叫一下 ... 最後, 都係去左搵玩具王子食左個 lunch ... 王子好似有 d 不能說的 me me ... 又話要留番夜晚, 深情 d 既時候先同我講 ... 好啦好啦 ....

食飽飽, 返屋企抖左陣, 又落番鋪頭搵阿王子一齊搭車出灣仔飲野 + 食飯 ... 喺架車上面, 王子終於忍唔住講左個 me me 俾我聽 ... 唉, 又一次証明 ... 天下間既男人, 都係一 Q 樣 !! 唔賤格都賤格左,好好地諗下點樣收拾殘局擺啦 ~~ 王子講得好岩, 佢將呢單野同我講, 又真係最適合不過, 我諗, 我既感受, 唔多唔少都同阿 "食指小姐" 有 d 相似 ... 而王子既諗法, 唔多唔少都同阿邊邊個好相同 ... 終於都明白, 你地 d 男人諗緊乜 ... 識多幾個好似玩具王子呢 d 咁既男性朋友旁下身, 又確實係冇得頂 .... 哈 ~~ 針, 又點會有兩頭利丫 .... 點都要揀架喇 !!! 盡量將個殺傷力減到最低擺啦 ~~

同阿酒 mate 會合, 黎左個抵到爆既 $68 happy hour (我真係覺得佢計錯數, 點計, 都冇奶油係六十八蚊) ... 小小地, 分左個享 ... 好想再搵理由去說服自己, 但係 ... 仲有咁既必要咩其實又 ?? 呢單野, 真係好無間道 ... 只能說一句 .. "有邊個唔想做好人丫" ... 究竟, 邊個先係好人 ? 定係 ... 通通都係衰人 ???

快樂時光 ed ... join 埋 ... 佢, 佢, 佢 & 佢食飯 ... 今晚, 好似借左聾耳陳隻耳咁, 乜都聽唔到 ... 明明係拔 C 蘋果, 人地講拔 C 啤梨我又答係 ... 人地明明講聚賭, 我又聽左 "醉倒" ... 九唔答八 ... 醒呀, 劉綺琪 ... 咪發夢啦 !!!

食完 ... 再去飲野 ... 果 2 round shooter ... 真係冇得頂 !!!

新年快樂呀 ~~~~~~~~

1 則留言:

匿名 提到...

好心啦!養好自己身體先啦....
成日都飲...