2007年12月17日 星期一

My Starry Life ...

17 Dec 07

今日食左好耐 "解藥" ... 感覺好好多呢, 我都知 ... 好多野唔到自己控制, 控制唔到人地點諗 (正如 10 份餅的理論 ... 你知道呢 10 餅點分咪得囉) , 控制唔到意外發生 ... 公司野, 就算你做得幾好, 但係永遠都唔會做到人地心目中既 100% ... 盡力而為啦 !!!

傾傾下, 突然又提番起 "四年之約" ... 如果呢個約定, 真係可以提前兌現 ... 就好喇 !! 為左唔想有人訓地地, 我都係買梳化啦 ... 哈 ~~

放工約左輝哥車 D 濕星野去新屋 ... so far 上過去既朋友, 評價都唔錯 ... 放低 D 野食左個便飯 ... 計計下 ... 又一個十年 ... 老喇, 點解仲係咁架 (你) ??

any 肥 ... 唔該哂你呀 ... 輝哥 !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

To my big bro:

Do u remember what you wrote on your card ??

i will have my own confidence, strength & care even i dont have those stars ... trust me !!

from your lit sis ...

2 則留言:

匿名 提到...

估唔到,我做左解藥,都係我既榮幸.
其實昨日我好q多野做架,不過,有人買藥,仲要咁病都識買藥,我更係醫左人先啦...

匿名 提到...

唔記得講tim...你知道你d朋友都係錫你的,有時d說話,你聽左唔開心,你可以同佢講你感受,但有時d唔好聽既說話都有佢道理,只係大家角度唔同...你又要記住,講甜言蜜語,好聽說話唔難,但有幾多個會講真說話...lee d先係朋友