2007年12月20日 星期四

Long Long Long weekend !!!

20 Dec 07

大佬終於都簽左假紙 (雖然都係玩住野黎簽 ) ... 平安夜可以放假 !! 咁就可以連續放 4 日假喇, 終於可抖一抖 !! 雖然呢個聖誕節冇乜特別想做, 但係 ... 抖下, hea 下都唔錯丫 ...

琴日都仲好地地, 今朝一起身 ... 狂打次次, 個頭痛到爆炸 ... D 鼻水不受控制 ... 肯定係公司 D 人野我 !! 你地就好啦 ... 好番哂喇, 因為 ... 你地已經成功傳左俾人丫麻 !!!

因為一件小事 ... 個心有 D "銀" ...

點解女人唔鍾意名牌, 唔鍾意瘋狂 shopping 而鍾意音樂盒就係變態架呢 ??

有 D 人幾十歲都鍾意玩模型, 玩玩具 .. 唔通又係變態咩 ??

有 D 人冇錢都要買 LV, look 咭爭到周身數, 咁佢地唔係仲變態咩 ??

咁我真係鍾意丫麻 ... 就算我有一百個音樂盒, 我都唔會嫌多架喎 ... 做咩要話我變態喎 ...

沒有留言: