2007年12月30日 星期日

及時說愛 ...

無聊, 睇番 D 舊相 ... 做左個小統計 ...

同我影得最多相既人 ... 係你地呀 .... 陳婕盈, 陳珮琪, 張慧貞 & 何思敏 ...

十幾年前 ... 大家既笑容, 無牽無掛 ... 尤其係劉金龍 & 台灣果陣 ... 淨係睇番 D 相, 都可以想像得到果時我地有幾開心 !!

張慧貞, 你記唔記得我同你果張台灣偷情相??
陳珮琪, 你記唔記得深圳公主??
陳婕盈, 你記唔記得我地喺置樂既化妝 PARTY ??
何思敏, 你記唔記得喺我馬田既屋企, 我地帶住副黑超扮盲人 ??
哈 ... 睇番都想笑呢 ~~~~~

十幾年後 ... 雖然冇左以前既天真, 多左幾分顧慮 ... 但係仍然好無聊 & 開心 ...

我真係好想好想講 ... 我好愛你地呀 !!!!!

十年 ... 廿年 ... 三十年後, 我地都仲會咁架可 ??

3 則留言:

匿名 提到...

過多幾個月, 仲有妳個契b 同妳影相添呀!!! ^0^~

匿名 提到...

到時d相,可能個個冇晒d呀...哈!

匿名 提到...

做咩個個都要有全名架呢~~~~劉綺琪!!
廿年同三十年後...應該會多曬我地D仔!!!
哈哈哈~~~