2007年12月16日 星期日

Feel so tired - Part 3

大作戰 again !! 今日終於戰勝廳 + 所有窗 + 窗花 + 窗台 + Toilet ... 有史以黎第一次油 "油" ... 雖然油到一撻撻 (其實只係 ... 係咁易油過下廚房既櫃門 ... 實在太樣衰喇之前) , 不過 ... 都唔係好覺既 ... 聽晚補補佢, 都 OK 丫 ...

作戰其間, 有人送水 & 送餅餅 ... 好 warm 呢 ~~

今日突然好好好好覺得, 神秘人真係變左好多 ... 起碼而家識得關心人 ... 我真係冇諗過要飲水 !!! 有水飲, 又有橙食 ... 仲要餵到埋口 ... 真係好呀 !!!

整晚手震震, 好彩有 Pooh Pooh 幫手 ... 如果唔係, 我諗塊野會再斜 d 添囉 ... 好樣衰呢 ~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

給斷了片的鍾國強:

點解每次斷片, 你都會打呢個 "4" 字電話架呢 ?? 你咪鬼煩住四仔啦 ...

不過, 四仔好快變做一哥了 ... 哈 ~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

給神秘人:

冇錯 ... 5 年前跟 5 年後的我, 仍然傻更更 ... 哈 ~~

好感激你覺得我成熟左 ... 你係唯一一個覺得我成熟左 & 叻女左既人 !!! 仲有 ... 感激你既 "感應" !!!


沒有留言: