2007年12月28日 星期五

A 38 興 QE ...

日前自己執執執, 執左一大喼野過新屋, 懶叻自己拖去新屋 ... 點知個喼太重, 運送時拉親 D 筋, 隔左一日, 好痛好痛 ... 今日痛到連吞啖口水都好痛 ... Lunch 買左碗粥食, 最後連粥都吞唔到 ... 越晏就越痛, 突然上半身麻痺左, 就連同事捉住我對手都好似冇左知覺咁, 抖氣都好痛 ... 好驚, 好痛 ... 越驚就越喊, 越喊就越抖唔到氣 ... 本來同事話車我去法國醫院睇急症, 但係 ... 我連行都行唔到, 大佬最後決定 call 白車送我入 QE ... 造就左我呢次坐白車既經驗 ...

分流完, 等見醫生, 等 check , 等打針, 等照 X 光 ... 一條友喺張擔架床, 喺走廊等果陣 ... 仲驚 !! 好彩後來大佬黎左 ... 同埋打完針, 開始冇咁麻痺, 個心先定 d !!

醫生話我拉親 D 筋, 又唔知點樣好接近 D 神經, 所以會有麻痺既情況出現; 抖唔到氣, 係因為緊張, 同埋肌肉拉到, 就會影響胸肺, 抖氣咪痛囉 ... 打左 2 枝針, 食藥, 做物理治療就應該 OK ... 最後陳仔黎左陪我返屋企 ... 個人好似散左咁 ... 好想即刻訓覺呢 ~~

無啦啦又多左幾日假, 不過 ... 呢個假期, 真係要抖抖 ... 唔準再執野呢 !!!

Special Thanks to ...

阿媽, 大佬 ... 同埋所有圍住我既同事 (雖然你地圍住我果陣, 我仲驚過自己坐喺位)

陳仔 ... 麻煩哂你送我返屋企呀 !! 搞到你連打機局都去唔到 ... sorry 呢 ~~

沒有留言: