2007年12月25日 星期二

特別平安的平安夜 ...


24 Dec 07
2007 年的聖誕節, 過得特別寧靜 ... 感覺還好 !! 希望今日既 "可愛", 係發自內心架啦 ... 多謝 "你" 呀 !! 哈哈 ~~
我的第三個薑餅人 ... 多謝餅店既老闆之餘, 更要多謝 Pooh Pooh ... 放心啦, 我下次唔會再摟計, 唔會再眼甘甘咁望住 D 薑餅人架喇 !!!
今晚先知, 原來我有 D 野, 係全世界既女仔都冇架喎 ... 好幸福呢我 ... 多謝一哥 !!! 雖然你整喊我, 但 ... 最後都係笑住咁收線 !! 好想快 D 食到你媽咪既咖哩雞, 蒸肉餅, 炒蟹, 炒大蝦, 水餃 ...
哈, 諗起都覺得好肚餓添 .. 哈 ~~~

沒有留言: