2007年12月30日 星期日

禱告的秘密 ...

由跟 Zoe (So 小小) 返大宣 ... 再跟思敏 & Jerry 返銅鑼灣團契 ... 直至今日跟 Pooh Pooh 返教堂 ...

唔知點解, 每當我祈禱既時候, 都有個好古怪既情況出現, 即場將呢個小秘密講左俾 Pooh Pooh 聽, 問下點解會咁啦 ... 當時, 佢答我唔到呀 ...

再將呢個小秘密講左俾哥哥知 ... 點知 ... 個傻佬好快咁答到我點解喎 ... 哈 ... 果然係我偶像 !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

給親親親親 ... 親愛的哥哥:

見到你 D 相, 真係好想問 "間屋點可以亂到咁架 ???" 話就話就快搬屋啫 ... no excuse 啦你 !! 又唔見我係咁 !!!

哈 ... 你乜都叻過我, 但係 ... 執屋我一定叻過你 !!! 雖然 ... 又未至於破壞你喺我心目中既形象既 ... 不過, 好想叫你一聲 "lei fair" 仔 ... 哈哈 ~~

沒有留言: