2007年12月6日 星期四

我們都是紫色的 ...

柏榮生日 ... 約埋小敏一齊食番個生日飯 ... 我好耐都冇見過佢地 2 個喇 ...

一坐低 ... 嘩, 我地洗唔洗咁襯 ?? 3 個都係紫色的 ... 一路食, 我同柏榮都覺得小敏有異樣, 肥左好多呢 ... 又唔好意思問 ... 哈, 我地 2 個白痴, 竟然寫紙仔問小敏 ... 哈, 好開心呢 ... 我就黎又多一個契仔 or 契女喇 ... 不過有 d 人唔想做契爺, 話要做契舅父喎 ... 低 B 的 !!

食飽飽, 去睇燈飾 ... 今年 D 燈飾, 油麻地啦 ... 好似舊年靚 D ... 咁囉 ~~

小敏媽媽今晚既消息, 帶左好多正能量俾我 ... 嘻 ~~~

呢 D 正能量, 要慢慢享用呢 ~~~

沒有留言: