2007年12月29日 星期六

心仍是冷 ... 梅艷芳 & 倫永亮

看透了冷眼 心早慣沒有說感嘆
冷笑似四散 掩飾我夢裡的燦爛
情緣就像冷雨斷續往還
令我飽經聚散常獨行

愛過也痛過 因失意獨愛靠緊我
冷箭撲向我 即使我獨個的跌坐
情人伴著到老始終不多

情愛每捉弄我
常在跌跌碰碰處境來渡過


對你仍著緊 但痛心
無奈愛在最後最終轉交別人
冷冷長夜深 夢更深

人漸慣在愛路繼續浮沉

天空中星塵如偷泣的眼
如悲哭青春消逝未再返

今孤單一人無聲的感嘆
無盡冷漠冷冰已遺留路間

對你仍著緊 但痛心
無奈愛在最後最終轉交別人
冷冷長夜深 夢更深
明日我又繼續愛路浮沉

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

今晚 TVB 既 "梅艷芳" 特輯, 聽番呢首歌 ...
曾幾何時, 好鍾意呢首歌 ..
到呢一刻, 都唔覺得梅艷芳已經死左 ...
佢 D 歌, 真係好好聽呢 ~~

沒有留言: