2007年12月24日 星期一

Merry Kiss mas Dinner @ 鴻星


23 Dec 07

得到老闆娘既 "協力" 幫助之下, 今晚化身 "方小姐", 相約譚美, 超超 B B, 司徒振振, Lin Lin, Cindy, 肥 ar, 琳琳 & Mimi 食聖誕大餐 ... 之不過, 聖誕節食蟹, 都幾得意 !!!

頭一個鐘, 粒聲都唔出, 事關個個都埋頭苦幹同蟹兒作戰 !! 一路作戰, 一路睇 top model ... 哈, 好忙呢 ~~ 睇完 top model 再睇一擲千金 ... 今晚精句, 睇怕都係 "Myolie" ... 似乎我地真係諗多左喇 !! 飲飽食醉, 開始交換禮物 ... 晚間朋友真係好專業, 好鍾意我地粒幸運星呢 ~~ 今晚我所得到既禮物, 就係超超既 "靚爆鏡" 一塊 ... 好鍾意呢 (因為一直都想買塊大少少既鏡放喺化妝袋架呢) ... miu miu miu ~~~

有人買左新鏡頭, 諗住去影聖誕相 ... 點知 ... 天呀, 點解 ?? 點解會落雨架 ??? 唉 ~~~ 呢個聖誕已經油麻地到不得之了架啦, 點解仲要落雨啫?? 我地影來影去, 都係果個塔同埋果棵奀 chi chi 聖誕樹 ... 哎呀, 好想好想搵棵靚靚地既聖誕樹黎影個相呀 !!! 還記得舊年影左三十幾棵聖誕樹 ... 唉, 今年點解咁架 ??

相又影唔到, 我, 譚美, 振振 & Lin Lin 去左飲野 ... 無敵大海景 ... 雖然個 view 好靚好靚 ... 之不過 ... 咁囉 ~~

好似俾人識穿左 ... 咁囉 ~~

any 肥 ... Merry Kiss mas to all you guys !!!

沒有留言: