2007年12月22日 星期六

KTL 大旅行 @ 2007


一年一度既冬季旅行 ... 哈, 今年好近我呢 ... 去左大棠保良局渡假營 !! (呢班就係 KTL 既蟻民喇)

一開始就玩遊戲 ... 被扯左去同老闆娘一隊 ... 一黎就玩濕身遊戲, 果碌 loan loan 膠柱, 係咁噴水 ... 阿啤對我真係好, 果 "殼" 水兜野倒落黎 ... 由頭濕到落腳 ... so dirty !! 水 + 泥沙 ... 我條褲唔洗要喇 !! 之不過呢, 炮彈水袋好好玩呢 !!! 最衰我地個架紮得唔夠實, 如果唔係實射到男子組一身都係 ... 哈 ~~

玩完一大輪 "濕身" 遊戲, 就去燒野食, 交換禮物 (我前世唔知係咪做左 D 咩陰質野, 點解我會抽到份咁既 "既野" ? night 手送左俾奕奕 ... 都好, 奕奕仔錫番我一啖啫 ... 賺左) , 影團體相 (正確黎講係集體 "打咭" 先岩 ... 因為, 要認人樣黎計有冇出席架囉) ... 最後就係頒獎 ... 哈, 明明我地 3 個 game 都冇 win 過第一, 之但係 ... 點解我地會 win 左冠軍架呢 ?? 其實原因好簡單 ... 因為我地既 "隊員" 囉 !!! 同老闆娘一隊, 死都講番生 ... 又點會輸呢 ?? 有獎拎, 緊係拎左先算啦 (雖然引起公憤) ... 拎番個金幣 "仔" 都好丫, 金價貴呀 ... 哈哈 ~~

影完相, 自由活動 ... 有人忽然提議去打排球 ... 好呀好呀, 自從中二, 三打 過班際之後, 都冇再掂過排球喇 !! 自己友打, 就預左 ... 但係, 有 D 人真係估佢唔到 ...

女子組: 菲菲 (sales dept), Kan ( C & C ), Emily (warehouse), Kennis ( HR), Molly (design)

男子 A 組: 小次良 (IT), Barry 仔 (IT @ erp), 培 (物流 ger), Franky (CFO), Terry (finance ger), 春麗媽媽 (sales ger), 阿 Lo (finance)

男子 B 組: Nelson (IT ger), Raymond (物流大 ger), 世伯 (廠長), Joe (a/c ger), 大叔 (好似係 HR 大 ger ... 不過唔知叫咩名, 只係覺得佢好似一位大叔)

哈 ... 冇諗過佢地咁好玩, 打到身水身汗 ... 不停走位走位再走位 ... 太耐冇打, 第一野開波, 個波喺我隔離跌番落黎 ... 真失禮 !!!

世伯一落場, 嚇親 ... 不停有叫 "有 ... 有 ... 有", 波都未到就叫定先 ... 想笑死人咩 !!! 仲有世伯果下 "低飛重擊排球碎心口" ... 全場起哄 !!! 個波打到我應一應, 我知我知 ... 排球係要用手打, 唔可以用心口 "控" 球丫麻 !! 好痛呀呀 ~~~ 死人 Mr. Li 仲笑笑笑 ... 如果你唔係老細, 我實燒你數簿 ... 哈 ~~~

今日先知, KTL 既同事, 除左識得賭錢 & 飲酒之外, 原來都可以好健康架 !!!

呢個 "冬季大旅行", 冇想像中咁無聊呢 ~~~

2 則留言:

匿名 提到...

GOOD GOOD

匿名 提到...

哈哈....唔好客氣....
咦.. 你SKIP 左講份你份.......