2007年12月18日 星期二

叮叮叮 !!!

18 Dec 07

有時返工, 真係辛苦到想喊 ... 但係 ... 一同大佬, 二佬同傻 wing 玩起上黎, 又真係可以好開心 ... 有時, 仲玩到癲 Q 哂 ... 就好似今日咁 ... 我個頭, 好痛呀 !! 點解我會玩到撞左個頭埋枱架 !!! 點解我會 liu 起你件衫睇下你著咩底褲架, 媽媽 ..

放工去左地產小姐鋪頭拎埋份租約, 拎完又唔係好想返屋企住 ... 就去左玩具王子間鋪頭坐左陣 ... 嘩, 好多人呢 ... 有位小兄弟, 真係幾乎俾佢笑死呢 ... 千揀爛揀, 揀左個 mario 菇菇 .. 我地問佢係咪買俾女仔 ... 佢就好老實咁答係買黎交換禮物, 點知就跟手喺袋拎左另一份出黎話 "買俾女仔果份係呢度" ... 王子問佢 "見你一表人才, 一定係乜乜學會 ... 點知呢位小兄弟就話 "我打鼓架 ... rock 野" ... 但係我想話呢, 呢位小兄弟個面相, 都 OK "7" ... 王子再整鬼佢 ... "要識女仔, 緊係要玩中樂啦 ... 多 D 女" ... 我當時已經笑到聽唔到呢位小兄弟講咩啦 ... 哈 ~!! 俾佢 2 個笑死 !!!

水下, 幫 下手 ... 王子電話響 ... 嘩 ... 點解會係呢首歌架 ?? 點解同我一樣架 ?? 點解咁冷門都會撞歌架 ?? 好邪呢 ...

傾傾下, 王子話想搵個 Part time 喺聖誕果幾日幫手 ... 請我啦, 請我啦 ... 反正我都唔想出去迫, 又冇乜野做 ...

王子呀王子, 你請我啦 ... 最多唔收你人工, 你包我 3 餐同俾我拎樣玩具走就得架喇 ... (好鍾意隻啤啤呢)

請我啦你 ~~~~

沒有留言: