2008年3月25日 星期二

i'm not pregnant !!!

咁多位 .... 嘔 ... 係因為琴晚果碗有問題既車車 !!!

其實朝早好掙扎, 不過一諗到放左咁多日假,
再加上今日 stock take 前 last 一日寄貨,
最後都係決定返工 ...

食完個 lunch , 再痾再嘔,
頂唔順, 早左 2 個鐘頭走,
返到屋企, 就近搵個醫生睇,
重遇光頭仔醫生,
自從光頭仔離開故居間診所之後,
都冇再見過佢 ...
估唔到阿光頭仔醫生仲認得我 ...

如無必要, 以後都唔好再見喇 ...
光頭仔 !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

今日, 不停諗住 wasabi 喺 forum 既回覆 ...
印象中, bibi 好似未試過咁公開,
咁長篇大論咁覆我既野 ... (私底下果 d 唔計丫)

"我唔係女強人,我只係小女人!! 我聽十個女人,十個都係咁講 "
真係唔好勉強 ??
唔好令自己太辛苦 ??
真係要好好為自己考慮下??

Wasabi ... 愛死你 !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

沒有留言: