2008年3月23日 星期日

Dinner @ 豆大 ...

無聊既 msn 對話, 造就了 08 第三次 ...
感覺依然良好 ... 請繼續 ~~~

我 2 隻仔一見到唐生,
就好似蟻 "嬲" 蜜糖咁,
衰仔, 手指咬出唔咬入架 !!
就連一向怕人既波波都係咁 ...
唔通我真係一個 "巫婆媽媽" ??
唏 ... 冇眼睇 ~~~

影完相, 玩完一大輪,
就去左 "豆大" 食雲吞,
er ... 唐生唔講, 我都真係唔知 ...
原來 ... 豆大 = 豆槳大王 !!! 囉 ~~
聽死人咩 .... 我真係未聽過囉 ~~~



(哈 ... 我真係好鍾意呢張相呀 ... 好白痴 .... 哈哈 ... )

winnie the pooh: 小姐 ... 今晚賞面食個飯冇呀 ??????
喵喵: 哼 ... 我唔食蜜糖架喎 ........ 我淨係食貓糧咋喎 ~~~

沒有留言: