2008年3月19日 星期三

有病呻吟 ...


18 Mar 2008
臨 "睇醫生" 之前, 去睇左陣貓貓 and then 食左個好好味既粉粉 ... 好耐冇食過喇 !!!

食飽飽, 就坐定定同醫生講我既近況 ...
其實, 真係冇乜幾可好似今晚咁,
將所有所有野講哂出黎,
就連 ... 我好介意既事,
都一口氣講俾醫生聽,
其實好明白背後既動機,
不過心裡面真係介意 ...
算擺啦 ...
另外, 我真係懷疑自己有情緒病,
我真係癲到對住疊 A4 紙喊 ...
太大壓力, 痴左線 !!!

一口氣講完 ... 開始 "及" 仔 ...
哈哈 ... 大隻仔真係好型呀 !!!

飲飲下, 無啦啦多左 round 免費 shooter ... 正 !!!
飲完 ... 真係 a little bit wing ...
仲唔知醒落車, 幾乎返左故居添 !!!

哈哈 ~~
多謝你呀, 何醫生 !!!

1 則留言:

提到...

ok 啦...起碼你會講,你講我就一定聽..一個好底的晚上...不過第二朝頭痛到爆..哈!