2008年3月16日 星期日

Full Schedule ....


其實 ... HK Show 之後, 舊病復發 ... 今日要見醫生 ... 如果唔見下醫生, Basel 果陣條頸再痛 D , 到時都唔知點算 !!!

見完醫生, 約左淑雯去睇伴娘裙, 好成功 ... 一擊即中 !!! 好快就揀左一條著到我好瘦既裙 !! 嘻 ~~~ (最衰唔記得左影相 ... )

睇完裙, 諗住行多陣, 去探下 "拖肥" 豬就返屋企, 途中 ... 收到個 SMS ... "do u want to buffet at disney tonight??" ...

其實好掙扎 ... 個心好想去, "想去與唔想去之間" .... 之不過 ... 最後都係 gogogo !!!

先 join 晚間朋友, 再等埋小美兒就開餐 ... 一向對 buffet 都油麻地既我, 都唔知點解今晚會黎 ... 可能真係鬼上身 !!!

食飽飽, 去公園打左個白鴿轉 ... 唉 ... 個腦不停諗番一年零三個月前既事 ... 呢個公園 ... 我黎過啦 ~~~ 果 d 車車 ... 果個泳池 ... 算擺啦 ~~ 諗下都冇壞既其實又 ~~~

有人玩大左 ... 真係返屯門唱 K ??? 好攰喎我真係 ... 最後變左返 "劉宅" 飲野 !! 呢個節目, 同琴晚好似 ... 哈 ~~~

好正經, 睇電視 (宣傳易) + 飲野 + 食花生 again ... 睇 SO 師傅教睇相 (一直都唔知, 原來我屋企睇到有線 !!! ) ...

唔知點解, 突然打起上黎 (人地) ... 我只係冷眼(旁觀) ... 最後, 中伏了 !!! 都唔知點解無啦啦被拖埋落水 .. 由梳化打到入房, 再由房打番出廳 ... 其間, 有人打到要換衫, 有人打到要除衫, 有人打到要開風扇 ... 我係無辜架 !!! 點解要搞我 ???

any 肥 ... 今日過得好充實 !!!


丫丫丫 ... 今日, 我對 "Gold Coast 既二十四分鐘" 見解, 真係好有滿足感 !!! 我既 "最徍分析獎", 並不是浪得虛名架呢 ~~~ exactly 係二十四 !!!! 哈哈 ~~~

沒有留言: