2008年3月15日 星期六

重操故業 @ 補習老師 ...

(呢個啤酒, 都係酸 mei mei 架 ... 好好味 ~~)

我同大佬個 forecast 終於要喺班老細面前 present ... 太進取 ??
進取又點 ? 進取而又做到 ... 又點 ?? same same !!!
開完會, 再同大佬傾左幾句 ...
唉, 唔通我真係為 "興趣" 而打工咩 !! 咪玩啦 !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

放工, 約埋晚間朋友一齊搭 "校巴" 返屯門補習 ...
補習之前去超級市場入貨 ... 嘩, 做咩事要買咁多野飲 ?
(原來樓下有酸 mei mei beer 買 ... 以後唔洗專登出去飲喇)
仲要買花生, 睇波咩 ...
我屋企冇波睇架, 波波豬就有一隻, 你睇唔睇丫 ?? 哈哈哈 ~~~

真係冇諗過, 我既晚間朋友對佢既工作, 真係零認識 ...
好啦 ... 今晚將我識既野教哂俾佢, 仲專登印埋 notes, 學得幾多得幾多啦 ...

學習完畢 ... 到左分享時間
分享完, 個心有 d up up 地 ...
唔得咁 ... 黃小花唔得咁 !!!
算 ~~~ 擺 ~~~ 啦 ~~~ 黃 ~~~ 小 ~~~ 花 ~~~

分享完畢, 晚間朋友借宿一宵

睇見佢地 3 隻野迫喺張梳化, 都咪話唔好笑 ... 哈哈 ~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



沒有留言: