2008年3月12日 星期三

中頭獎 ...

(呢棵就係果棵死鬼木棉樹 !!! 激到我嬲嬲地, 即刻影低佢 !!! )

自從搬家之後, 每一日, 都會喺一棵木棉樹下面等村巴返工 ...

兩三個星期前開始幻想 "丫, D 木棉花咁大粒, 會唔會跌落黎架呢 ? 如果真係跌落黎, 會唔會有一日咁岩跌落黎既時候打中我呢 ?? "
點知 ... 今日 "夢想成真" !!!

大大粒木棉花跌落我個頭度 !!!

我夠成日幻想我中六合彩啦, 又唔見我中 !!!

頂 ~~~~~~~~~~

2 則留言:

Tammy 提到...
作者已經移除這則留言。
Tammy 提到...

你有無即刻執返嗰粒棉花, 你拎返屋企種, 可能佢會生D金出黎呀....