2008年3月17日 星期一

花花花 ...

幾經辛苦, 排除萬難, 終於去到維園 !!!
冇錯 ... 係香港既維園 !!!
唔講, 真係以為自己去左菲律賓 or 印尼 !!!

因為今年既主題係 "太陽花" ...
所以好想好想好想好想去花展, 約埋大芘姐, 小美兒 & 樂樂一同去賞花

一心以為有好多太陽花, 點知 ... 都唔係既 ~~
不過, 其他花花都好靚 ... 今日發現左有一隻花, 個樣好似 "史立莎" ... 又名 "史立花" ... 哈 ~~

行行下, 巧遇陳小玲 & 浩龍 ... 真係有緣架呢我地 ~~~

賞完花, 去左老翠醫肚 and then 返老家會合我地果 144 個朋友 ...

慘敗 !!!

* * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

諗住入房拎沖涼 ... 發現波波又懶尿 !!
上星期係咁, 今日又係咁 ...
已經好攰, 條頸已經好痛 ... 做咩仲要懶尿, 要我做咁多野 ??
發哂茅咁捉波波出黎打, 打到自己隻手好痛, 搵拖鞋再打 !!
好大聲鬧, 捉佢返去張床度, 等佢知道我因咩事鬧佢 !!!
大聲鬧鬧鬧 ... 好激動咁同波波講 "今晚唔好俾我再見到你, 見鑊打鑊 !!!
好閔好閔 ...

冷靜完, 返房抺床 ... 想棟起個床 "肉" 吹下, 唔夠力 ...
成張床肉 sin 番落黎 ... 放棄喇我 ...
坐喺窗台, 望住張床發呆 ...
真係好攰喇, 唔好再蝦我好唔好 ????

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

沒有留言: