2008年3月12日 星期三

解藥 ...


就算幾唔開心, 幾閔掙都好 ... 收到你朵黃色小花 & 唔解說都唔知你畫緊乜既圖畫之後 ... 我又開心番哂 lu ...

如果 ... 加埋今日所講既野可以成真既話, 我會更加開心添囉 ... 哈哈 ~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
七點半收工, 收到 Pooh Pooh 電話 ... 本來真係好攰好攰 ... 好啦, 近近地食個飯都 OK 既 ... 雖然只係食左幾啖, 不過都好飽呢 ... 知你有心, 雖然打左好多個喊露 ... 不過, 我收到哂架喇 ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

本來唔想再睇最美麗的第七天架喇 ... 呢幾集成日都喊苦喊忽 ... 之不過, 心引起, 又好想知道個結局 ...

睇睇下, 有位觀眾來電問問題 ... 一輪咀答答答 ... 希望我既詳盡解釋可以滿足到呢位觀眾啦 ... (其實阿淩家恩之所以抽筋 ... 係因為 ... hahahahha)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
我的晚間朋友:
放心啦, 我會將我畢生既功力, 傳授俾你架喇 !!! Yeah !!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

沒有留言: