2008年3月29日 星期六

火玫瑰症候群 ...

好開心, 好開心, 好開心 ...
一個失散左好耐既好朋友,
今日無啦啦 add 我 !!!
呢次真係歸功於燕窩小姐 ...
燕窩小姐, 你好叻叻豬呀 !!!
世界真係小小小,
我地終於可以重逢喇 !!!

三個一直都好想搵番既朋友仔,
今日搵番一個 ...
唔知另外果 2 個, 仲有冇機會搵得番呢 ??
蘇少少 & 馮東東, 我真係好掛住你地呀 !!!

事關 4 月底要做伴娘,
今晚搵埋小美兒 & 小玲陪我去試衫,
嗯 ... 雖然都真係幾鍾意條裙, 夠簡單丫麻 ...
不過, 又好似真係 dry 左少少 ...
點好呢 ???

試完裙, join 埋超超 B B 去左 "睇 sammi 演唱會" ...
好難受 ...
難受, 唔單止 sammi 唱得真係好難聽,
仲有 ... 我個 "心形咀" !!!
今日真係 ... 名副其實 "笑爆咀"
雖然爛 gag 仔, 不過, 又真係講得好岩 !!!

超超 B B 唔講, 我都唔知, 我呢個咀咀,
原來係患上左 "海潮症候群" .....

你地快 D 約阿紋身師傅去紋 "心" ...
等你地快 D 可以痛不欲生 !!!
到時, 我會紮個 "火玫髻" 俾你地睇架呢 ~~~

妖 ~~~~~~~

好 Q 痛呀 ~~~~~~~~~~

沒有留言: