2008年3月21日 星期五

癲 ... 喪 ... 玩 ... 嘔 ... 訓 ...

20 Mar 2008

再次發惡夢, 夢裡面 ... 明明同 D 朋友食緊飯, 無啦啦有個客黎左 ... 鬧鬧鬧鬧鬧 !!
點知第二朝返到公司, 又發現阿有趣小姐 "出左事", 仲要係我琴晚夢見果個客 !! 好驚 !!!
同大佬講 ...
唉 ... 算擺啦 ...

由這一分鐘開始計起春風秋雨間,
限我對你以半年時間慢慢的心淡 ...

放工, 同大嫂行左陣街, join 埋大佬食左個快飯 ... 再 join 埋其他同事開 "減壓大會"
嘩 ... 呢個 call meeting 好多人 ... No.1, No.2, 大佬, 大嫂, 啤啤, Kan Kan, 小次良, Ian 囝囝, 海洋先生, 國樑, Mr. & Mrs Fung, Alex & Last Day 既醬爆先生 !!!

事先張揚 "請不要阻止他人飲酒" 之下 ... 一個二個都玩到傻左 !!
Alex 好認真咁分析, 邊個 package 抵 d ...
er ... 離開左公司, 真係唔識計價架喇 ...
你講咩, 我地都只會答 "好丫好丫 ... 呢個好丫"

印象中, 好似只係唱左幾首歌就冇再唱,
由頭玩到落尾 ... 由頭飲到落尾 ...

Finally ... 2 位小朋友俾我地呢班 "老虎 .... woa ~~~~ " 搞掂左 !!
Ian 囝囝唔係衰 "唔飲得", 而係衰 "得戚" ...
下次唔好指住人講 "我飲得多過你" ... 哈哈 ~~

走果陣, 成班人陪我等 "6639",
等果陣, 仲好清醒 ...
唔知點解, 一搭完果程的士,
就好似上哂腦咁 ... 一落車即嘔,
對於點樣入大廈門口,
點樣入屋企門口,
真係零印象 ... 睇黎 ...
好似真係斷左片 !!!

沒有留言: