2008年3月26日 星期三

迷 ...

EURO 350 ... 迷 !!!
究竟邊個應該負上呢個責任呢 ?
要我賠 ... 個客係我既, 冇問題
不過 ... 不服氣 !!!

Basel 包貨 .... 迷 !!!
每 team 派 2 個人包貨 ... OK, fine !!
之不過點解有 team 係 "零" 人 ?? OK ... fine !!
聽日 9 點 ?? 咪玩 !!!

大佬訓話 ...... 迷 !!!
傾傾傾, 有用咩 ??
我不是為興趣打工 ...

被人質疑 ...... 迷 !!!
有咩, 點解唔當面問我 ?
我喺你面前都唔問我,
要問第三者關於我既客既野 ?
咩意思呢究竟 ??

算擺啦 ...

Lunch 後, 又嘔 ... 仲要連環嘔 ...
我有食藥, 不過, 食完冇耐, 又將 d 藥嘔番哂出黎,
個個同事見到我, 都叫我好快 d 返屋企,
我都知我個樣好衰,
不過, 真係走得咩 ??

迷 + 矇 + 病 = 求救

被監視下 (人 + 狗) 食飯, 唔敢食淨 (蕃茄蘑菇蛋蛋飯 ... 好味道 )
臨走仲有包包拎走, 聽朝早餐有著落 ... 正 !!

好彩 ... 我仲有十二蚊 !!!

謝 !!!

沒有留言: