2008年3月1日 星期六

鬼上身 〈二〉 ...

充斥住天拿水味既環境之下, 做到夜晚 9 點 ... 好暈, 好 wing ...

一切活動, 被迫趣消 !!! (對唔住呀的士大佬, 我真係好想黎架 ... 不過, 真係好攰, 我唔想戇居居, 洽哂眼訓咁對住你地 ... )

好明白, 大家都唔想 ... 辛苦既, 唔止我一個 ... 加油呀, 劉綺琪 !! 下星期仲有排捱呀 !!!

不過真係好辛苦, 個腦完全諗唔到野 ... 一見到要用腦既 item 就飛 !!! 最後, 咪又係要搞 ... 今日, 總共 "do do " 左一千個 item ... 有一刻, 好想好想 ... 不過, 忍得住 ... 我都知春麗媽媽都好想幫我 ... 唉, 算擺啦, 食多多頭痛藥都唔會有用 !!

本來好想搭的士返屋企 (有得 claim) , 不過 ... 最後都行左一小轉 ...

最後, 仍然搵唔到我想搵既野 ...

唉, 你喺邊呀 ?? 普普通通就夠架喇 ... 點解成個星期都搵你唔到 ???

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

今晚, 阿根返左黎 ... 之不過 .... 其實 ..... 你知唔知 ... 你真係唔係幾受歡迎 ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

MSN ing ... 突然討論到鍾意晴天公仔既原因 ...

就憑一句 "唔好喊 ... 你是晴天的" ... 就鍾意左晴天公仔 .. .

我諗, 當事人都唔記得幾年前曾經過講呢句野 ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

沒有留言: