2008年4月29日 星期二

今天應該更高興 ...

今日, 有兩件值得開心的事 ...

久違了的生日禮物 :

雖然唔知有冇機會,
14 號之前親手接過呢份 "久違了的生日禮物及咭咭",
不過, 知你有呢個心, 已經好夠 ... 謝 !!!

全天候分享時間:

好耐都冇試過同大哥由朝早傾到收工,
知道個傻佬心情好番 D , 即時鬆一口氣 ~~~
其實出路不止一條,
只要想通一點, 仲有好多路可以行 !!
不停幫大哥搵 HK 既工, (我真係覺得喺 Ocean Park 做會好開心)
討論 HK 既生活指數,
一個月既基本洗費 ...
如果事成既話, 09 年就可以見到你喇 ...
唔知到時會點呢 ??
到時 ... 係咪真係可以一齊搭的士返屋企呢 ???
講到好似聽日就返香港咁 ~~~~
不過, 簡唔時發下夢 (人地), 都幾開心呢 ~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

最近, 有個人令我好擔心 ...
每次出門, 我最擔心既就係我 2 隻仔 ...
睇黎今次出門, 有多樣野令我擔心 ...
請你振作一點 !!!
可以將你由谷底救出來的,
就只有你自己一個 !!

雖然 ... 我好明白你而家既心情,
好似做咩都無能為力,
好沮喪, 好攰 ... 食唔安, 訓唔落,

不過 ... 身為好朋友, 做唔到 D 咩 ...
只可以喺你覺得空虛寂寞同埋凍既時候陪下你,
一切既造化, 就睇你自己 ...
乖乖地啦 ... 好冇 ???

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

沒有留言: