2008年4月24日 星期四

菲菲的感應 ....

分家後, 靜靜的 ...所有事都提不起勁,
嘻嘻哈哈既日子, 應該好難會再出現 ....

上星期, 已經好想分享, 之不過 ...
今日終於有機會同大哥傾個計 ...
原來大家於不同層面上都有個 "結",
雖然暗地裡覺得可惜, 咁辛苦先捱到呢個地步,
之不過 ... 好欣賞大哥唔會為左一己私慾而連累其他人,
講緊既, 好可能係一條性命 !!
雖然我做唔到 D 乜,
如果我既感應真係可以令你舒服 D 既話,
我都唔介意日日遲少少放工 ~~~
加油加油 ...

放工約左 abrenda, yvonne & 好耐好耐好耐冇見既美琪,
真羞家, 住喺市中心, 竟然唔知別府喺邊 ...
一早講喺 gym 隔離, 我咪知囉 ... 唏 ~~~
唔知係咪太耐冇見, 雞啄唔斷 ...
見 abrenda 一提起個仔, 就由個心到笑左出黎 ...
大個喇, 個個都成家立室 ...
唔知幾時先到自己呢 ?? 哈 ~~~

六月六月 ...
喂, 記住我地六月個約會呀 ~~~
哈哈 ~~~

沒有留言: