2008年4月15日 星期二

Basel 之旅 @ 2008 ...

今次呢個 trip 雖然冇意大利 show 咁忙, 不過, 都足以死人 !!! (攰死人, 嚇死人, 趕死人 )
酒店篇:
去年上左天堂, 今年 ... 我地齊齊 "下地獄" !!! 今年間 "酒店" ... 基本上, 呢間算不上酒店 ... 成班猶如孤兒仔, 去左保良局北潭渡營 !!!
果部比閉路視還要細的 "吊掛式電視" ... 唔知想點 !!
果部 "低 B 暖爐" ... 真係低 B 的 !!! 邊有人會將部暖爐收埋喺個窗簾後面 ? 係呀 ... 暖爐一呎以內係好暖架 ... 之不過, 我地係閂窗簾訓架囉 ... 咁個暖爐 ... 我想問, 有 Q 用 ??? 最後, 晚晚都要同啤啤一齊訓, 先至暖番 D ... so sweet ~~~

(猶如鬼屋一般的 "保良局北潭涌")

擔心篇:

一黎到第二日, 就接到 ICU 消息 .... 雖然感情唔算深, 不過, 你話唔擔心 ... 搵鬼信咩 ... 好彩, 臨近尾聲知道情況好轉, 個心都定番 D ...

惡夢篇:

驚嚇北潭涌, 搞到一個二個都發惡夢 ...

有人夢見舊情人, 舊情人同佢講 "由頭到尾我都冇鍾意過你, 你好賤格"
準新娘夢見自己掛住打台灣牌, 唔記得左化妝, 酒席開始, 連化妝姐姐都唔見左人
有人 (老細) 夢見 C.F.O ... 追問佢既 budget , d 錢洗哂去邊 ??
有人夢見自己發爛 jar "我唔要住呢間酒店, 要我住喺度, 我要即刻返 HK
有人夢見某男同事 D 腳毛長到打哂 kick, 幾乎俾某男同事既腳毛纏到抖唔到氣

開餐篇:

頭幾日 show , 未到數 ... 冇淡好食 !! 唔酸既酸 spicy 湯, 白 la side 既菜, 最唔鍾意食既露筍 ... 想死 !!! "Paco" 話 show 場好忙, 唔俾喺 show 場食早餐 ... 被迫食左 2 日界損咀既麵包 + 全世界最難飲既咖啡 ... 即係我想講, 呢個所謂早餐, 係價值 EURO 6 !!! 妖 !!!

Show 尾聲, 知道破左記錄 ... 終於回復大魚大肉既日子 ... 大魚大肉事少, 有雪糕食先大 !!! 一人三球雪糕, 冇得頂 !!!
(原來法國既雪糕上面, 都有紙做既 "蔗蔗" 做裝飾)


賭錢 + 派錢篇:

賭錢 ... 就緊架喇 ... 喺未開始去 Basel 之前, 我係唔識玩十三張 ... 架囉 ... 幾純品呢 ~~~

照舊賭錢之餘, 黃生又派錢 ... 成晚同我地玩遊戲 ... HKD, USD, EURO ... 乜野貨幣都有 D !!! 派完錢, 仲要玩種金 ... HKD 100 種到變左做 50 蚊瑞士法郎 ... 哈 ~~

無聊仔與新同事篇:

唔知點解, 個個一出門, 就會變得特別低 B ... 由其係 D 男人 !!!

NDS 有閃電, 原來叫做 - 遭天 "顯"
怪俠一枝玫 @ 大鼻渣波波 ...
原來, 春麗媽媽同 Vicky San 係 "港產之王" ... 乜 Q 港產片都識 ...
地除左有林峰, 仲有 Bosco & 吳家樂 ... 除左知道我地公司有呢 3 位同事之後, 仲學識左朝偉同呢 3 位既分別 ... 前者係 "明星" ... 後者係 "演員" ... 哈哈 ~~~
除左明星演員, 我地仲有 ... 忍者龜 ... 哈哈 ~~~ 世伯真係冇得頂 ~~

完結篇:

辛苦完, 拉大隊去 Paris lu ...

沒有留言: