2008年4月16日 星期三

Basel 之延續 ... Paris ...

去左咁多年 Basel, 今年 ... 事頭竟然話拉大隊去巴黎玩 ... 對於未去過巴黎既我, 都咪話唔 supprise ...

辛苦左咁多日, 雖然都已經攰到屎屎下, 不過一有得玩 ... 又精神番哂 ... 帶埋小苦妹 & Mickey Mouse, 齊齊坐車車去過一個 long longweekend ...





(我的小苦妹 + Mickey + 啤啤的 monchichi)

一到步就見到閃閃下既巴黎鐵塔 ... 我想講呢, 個塔真係識閃架, 好多燈燈閃閃下 ... 超靚 !!! 聽聞, 係最近先有架咋 ... 大家都興奮到不得之了, 係咁影相 .... 間酒店, 超近個塔, 行幾步就到 ... 仲要 d 設施好過北潭涌一千倍 ... 之不過 ... 呢間既野, 係會停電架囉 !!! 頂 ... 刷刷下牙, 突然黑蚊蚊, 想嚇死我咩 !!! 啤啤搵電話既燈入 toilet 救我 ... 個人定番 d , 就打番 HK 同 d 朋友仔報 "分享" 停電既消息 ... 雖然好驚, 不過又好好笑 ... 哈 ~~~




第二日 ... 玩玩玩 & 玩 ... 買買買 & 買 (人地) ... 好似 d 鴨仔團咁去哂巴黎既景點, 等同, D 遊客黎到 HK 一定要去海浪公園 & 山頂一樣 !!! 不過 ... 羅浮宮真係冇得頂 !! 細細個已經好想好想去 ... 嘻 ~~~


夜晚, 喺五十幾樓對住個無敵大景食 dinner ... 雖然好靚, 之不過, d 野 ... 好難食 ... 仲有 ... 我想講, 果邊係 8, 9 點先日落架囉 .. 我個位, 西斜 ... 曬 Q 死我 !!!


好早食完飯, 同埋爸爸媽媽, No. 2 & 啤啤去左個塔度玩 ... 影左張好鬼異既相 ... 哈 ... super low B !!!


Last 一日 ... 再 shopping ... 今次, 除左買左 2 件背心仔俾自己, 將所有 extra money 都買哂野食俾 d 朋友 & 同事 ... 同啤啤行到勁攰, 去 food court 搵野食, 點知 ... 巧遇青蛙人 & 爸爸媽媽 ... 食左個超級豪華 lunch ... 食晏都要食生毫, 蝦蝦 ... 幾丁友食左 2 千蚊, 都咪話唔過份 ... 好彩有青蛙人請啫 ... 呵 ~~~


食完豪華 lunch , 集合 ... 再食 ... 妖, 又係海鮮 ... 又係食毫 ... 哈 ... 好好味呀 ~~~ (今次, 個個都肚痛 - 因為食得太多, 相反 ... 我就咩事都冇 ... 都話架啦, 去到海外, 我個肚就會變番正常 ... 哈哈 )





正當一個二個都諗住食到飽飽地, 上機可以訓餐飽 ... 點知 ... delay ???? 真係 delay no more 咯 !!


一行 9 人 ...


4 個好好彩, direct 坐國泰返HK
2 個 ... 坐唔知乜 Q 去芬蘭再轉機返 HK
而 4 傻 (我 + 爸爸 + 媽媽 + NO. 2), 就坐東方航空走左轉上海先再轉機返 HK


一個二個好似走難咁, load 番哂 d 行李, 去另一間酒店住多晚 ... 第二朝準備走難 !!!




玩丫玩丫 ... 抵死架 ... 哈哈 ~~~

1 則留言:

EmmiTsang 提到...

good tower photo, it's good that no people to block your way, what a nice view ^_^