2008年5月1日 星期四

久違了的 "奇趣天地" @ 黃埔 ...


因為要 "還手信 & 還飯",
今晚同左唐生去左黃埔食包包 & 炸雞脾 ...
都話左 $70 既紀錄好難破架啦,
要喺呢間野食到 over $70 ,
都真係有 d 難度呢 ~~ 哈 ~~

食飽飽, 難得黎開黃埔, 有人提議玩具鋪行下啦 ...
其實自從分手之後,
已經唔敢再踏足呢間玩具鋪 ...
一入到去, 好自然就走左去扭蛋果個 area ...
原來, 我好耐都冇扭過蛋蛋喇 ~~~
周圍玩, 周圍睇 ...
一見到透明既魔術師 mickey mouse,
好想買佢地返屋企呢 ~~~
好靚好靚好靚好靚 ~~~~

玩完 ... 時間尚早, 去左老地方飲左個野 ...
飲完, 玩完 ... 返屋企 lu ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * **
返到屋企, 分左個享,
難得地冇人鬧我喎,
之不過, 下次想 g 我,
請事先問一問我 "我可唔可以 g 下你 ?"
哈哈 ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * **
特別嗚謝: 的士文
如果唔係的士文, 我都唔知黃埔間野叫做 "奇趣天地" ...
你好叻叻豬呀 ~~~~
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * **



沒有留言: