2008年4月18日 星期五

攣到爆 @ 梁祖祖 ...

等左幾個月 ... 終於等到你喇 ... 祖祖 !!!

因為之前已經睇過一次, 知道好好睇, 所以 ... 介紹埋小美兒, 超超 B B & 阿沛一齊去睇 ... 希望佢地都覺得物有所值啦 ~~

雖然, 睇落好似係一個關於基佬既鬧劇, 得淡笑 ...
但係 ... 其實內裡係有好多關係 "愛" 既 message ..

第一階段: BBH 之戀

銅鑼灣 = > 華富村 = > 北角 = > 銅鑼灣
原來果陣, 好容易就會滿足 ...
無知, 天真, 傻, 覺得自己好煩,
因種種問題而分手收場 ...
好似好痛, 聽到每一首慘痛情歌,
都覺得好係講緊自己既故事,
但係日子一日一日咁過,
當事人既氣味, 口頭蟬, 身形, 習慣,
最後都係會慢慢忘記 ....

我的頭號慘情歌,
仍然係 .... "限期"

定是我愛著你, 過了限期 ...

親愛的 BBH :

有陣時, 我都會掛住你 ...
當軟弱時, 仍然會想起過往所有開心片段 ...
不過我相信, 就算我喺你面前咁講,
你都未必會信 ...
祝 - 生活甜美 !!!

第二階段: 毒品 Ken Wong

狠狠地被傷害 , 浪費左好多時間,

過左一 d 不知所謂既日子 ...
試過了 .... 又 ... 如何 ????

原來, 一路以黎既開心愉快,

只係自己呃自己的藉口而已 ...

第三階段: 林志健

原來除左自己,
真係會有人會寧願同陌生人分享,
我的陌生人, 當然係 ...

轟轟烈烈, 愛得死去活來, 浪漫主義, 曖昧關係,
通通已經出現過 ...

希望 "林志健" 好快就會出現,
其實 .....................................
我都好鍾意平平淡淡過日子 ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

今晚睇完梁祖祖, 心情確實舒暢不少 !!!

多謝祖祖, 多謝小美兒, 多謝超超, 多謝阿沛 !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

2 則留言:

Tammy 提到...

我都多謝你...
仲見到Eason 添...

Tammy 提到...
作者已經移除這則留言。