2008年4月1日 星期二

又走喇 ...



越做越冇心機 ... 乜都唔想理 ... 乜都唔想搞 ...
臨收工前半個鐘, 睇下大佬仲有咩要幫手 ...
三幾下手腳, 搞掂哂 ...
我都唔明, 點解阿有趣小姐要搞咁耐 ??

返去買野安置大小王子,
拎到一抽二 lung ...
左一袋, 右一袋 ... 好 Q 重 !!!
今晚, 覺得自己好勁 !!!!

一心諗住等 Pooh Pooh 返黎食個飯,
點知 ... 算擺啦 ...
二話不說落左元朗搵輝哥 ...
其實 ... 我想講 ... 喺出門口果一刻, 係唔知可以去邊 ...
淨係知 ... 我好想出街 !!!

其實好餓, 成碟腸粉 & 魚蛋, 食到一粒都冇淨 !!!
一見到 "美味腸仔" ... 唔想食喇我 ...
我都知今日單野野真係好無聊,
但係 ... 我又的而且確係咁喎 ...
好想講 ... " 係我架 ... 唔係你架 .... "

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

回家途中 ... 唉 ~~~~~~~~~~~

明明冇再搞過個傷口,
但係 ... 無啦啦又流哂血, 好痛 ...

我指既 ... 係我個海潮咀 ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

聽日又要飛喇 ... 又要麻煩契爺 & 高太照顧大小王子呢 ...

放心啦 ... 我會買 "手信" 俾契爺你架喇 ~~~
希望你張床仲有位放我既 "新手信" 啦 ... 哈 !!!

之不過, 今次, 我應該買幾多份呢 d "手信" 呢又 ???

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



沒有留言: