2008年4月26日 星期六

黃金約會 ...

一早要去金鐘拎 visa,
唔知係咪習慣性關係,
搭 960 就應該喺灣仔橋底落,
傻下傻下 ... 又去左新釗記食早餐呢 ~~~

搞掂哂, 開番個電話 ... 妖, 洗唔洗咁 Q 多 voice mail,
又係社署 ... 好煩好煩, 唔想再理喇, 唔好再打俾我好冇 ??
睇睇時間, 只不過係 10 點鬆 D,
兜路行左入公園再去搭車,
成個公園都冇乜人, 好爽呢 ~~~

4 大黃金成員 (劉妃, 陳妃, 林老闆 & 大隻均) 再度合體,
唏 ... 講左就係架啦,
仲洗乜 re-confirm 呢 ~~
到咁尚下時候,
各成員就會自己蒲頭架喇 ...

超鍾意 "週週長有限公司",
週週雖長, 之不過 ... 有限 & 林 ... 架呢 ~~
低能仔 !!!

食飽飽, 4 位黃金成員就去左一個一百年都冇去過既地方 "仁愛堂" ...
嘩 .... 超耐冇打保齡球, 超低分 ... (我覺得今晚真係 "有人" 針對我)
還記得果陣, 個個星期都去 ... 仲玩到拎埋 VIP 咭呢 ~~~
太耐冇玩, 除左生疏哂, 好快就手仔痛 ..

其實去番呢個地方, 感覺其實都幾得意,
好似好多事都係由呢個地方開始 ...

當中, 有幾多個喺呢度認識既人,
已經成為左我既 "過客" ??

12 點, 散水 ...
因為我出 "包" 而獲得各成員送我返屋企 ...
哈 ... 住得最近果個竟然 win ... 天意囉呢 d 咪就係 ~~

B 仔個仔呀 ... 仔仔好靚仔個仔呀 ..
仔女個女呀 ... 女人個人呀 ...
忍者龜個龜呀 ... 龜仙人個人呀 ...
哈 ... 好無聊呢 ~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

會考生先生:

希望你可以喺新課程之下得到一個番身既機會,
祝 "會考大成功" !!

共勉之 ~~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




沒有留言: