2008年1月6日 星期日

Last Day @ Cafe 1914 ...


極之充實的一天 ...
飲荼 with 小敏 & 小敏意既我老公 & 小敏一家大細 (爸爸媽媽二哥二嫂二家姐二姐夫) ... 又話得佢老公, 點知一入到去 ... 洗唔洗咁齊人 ?? 佢地由細識到大, 有講有笑 ... 好鍾意伯母既 "車衫簡條" 事件 ... 笑到鄧偉樹死死下 ... 仲有呢, 樹哥又話要介紹男仔俾我識 ... 做咩啫 ... 死佬黎架 !!之不過 ... 都唔介意既又 ... 哈哈 ~~
新居後期製作 ... 掛窗簾, 整窗花, 整網網, 換 toilet 板 ...
物理治療 ... 做埋今次, 應該唔洗再做 lu ... 改行睇中醫 ...
大作戰 ... 最後衝線 ... total pack 左 9 個膠箱 + 5 個紅白藍 ... 呢堆野, 係未包括廚房既野架囉 !!! 痴線架, 點解我會有咁多野 ???
食宵夜 ... 哈哈, 有一哥媽咪既 "愛心咖哩雞" 做宵夜 ... 好想學整呀!!! 一哥呀一哥, 幾時可以約你媽咪上你屋企煮個飯啫 ... 真係好好味呀 ~~

今日心血來潮 ... check e-mail ... 原來 ... 咁囉 ~~ 開心既都 ~~~
tOday fiNishEd
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Cafe 1914 ... 今日正式結業 !!

多謝咁多位呢 4 年黎既惠顧 ... 所有熟客仔, 地步已經轉移至 11 樓 F 座 ... 得閒黎坐下啦 ~~

哈哈 ~~

1 則留言:

匿名 提到...

我試下打個名睇下有咩好嘢睇,點知係googole見到自己個名..
多謝你!給世人一個機會在"I"世界中找到我
---鄧偉樹