2008年1月25日 星期五

腳腳不再凍 !!


天氣突然轉冷 ... 雖然喺意大利既時候, 氣溫比今日低 ... 但係感覺上, 今日好似凍好多咁架呢 ~~ 凍屎我喇 ~~~

自從我個 Mickey 暖水袋上年俾我整爛左之後, 我就冇再買番另一個 ... 點知, 今晚被 "引" 左出街 ... 點知 ... 哈, 有一個新既暖水袋 ... 我今晚對腳腳, 唔會再好似冰咁凍喇 !!

~~~ 多謝你呀 ~~~
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
今日突然討論到 "大家點解會無啦啦 ... 九唔答八都傾一餐" 既問題 ... 因為, 而家既我, 已經唔會再同 D 三唔識七既人傾計 ...
傾傾下 ... 發現 ... 原來當時大家都失戀 !!! 當一個失戀既人, 就會周圍咁識 D 九唔答八既人, 周圍咁同人玩, 會想搵 D 三唔識七既人亂 up & 混沌一番 ... 傾傾下, 就變左而家既無所不談, 對方已經變左做一個好好好好好重要既人 !!! 一個永遠都可以將我由谷底帶番上地面既人 !!!
其實 ... 你都講得好岩, 呢 D 可能真係緣份黎既 ... 如果冇緣, 我又點會無啦啦 random 到你呢 ~~ 如果當時你唔係咁岩都失戀, 又點會同我呢個無聊妹講咁多野呢 ...
好啦 ... 既然有緣, 就應該將呢種緣份延續落去 ... 你永遠都係我偶像黎架呢 ~~~

沒有留言: