2008年1月8日 星期二

我和囝囝於新居的頭兩天 ...


花左 2 晚時間, 終於征服左所有紅白藍 & 膠箱 ... 將 d 衫分番類, 夏天既放入床下底, 冬天既放番入櫃, 出 show 既 pack 入喼 ... 女人 ... 原來真係可以有咁多衫 !!! 去完 vicenza 返黎, 執埋個廚房就大功告成喇 !!!

喺新屋既頭 2 晚, 訓得唔好 ... 唔知係咪唔習慣有個窗枱喺側邊, 隻腳成日撞埋去 ... 瘀哂呢我隻腳 !! 唔好話自己唔慣, 就連 2 隻仔都唔係好慣 ... 細細同波波比較, 細細就叻仔好多 ... 一去到新屋就四圍 "謄" ... 視察環境, 好快, 佢就霸貼左睡房既大窗台 ... 至於波波呢, 長期 lei 埋喺個被被裡面, 唔講都唔知裡面有隻貓 !! 不過 ... 波波今晚叻仔左, 佢終於肯出廳行下喇 ... 總算有個好開始呢 ~~


1 則留言:

匿名 提到...

好c服咁wor...
窗枱...咪好似我哥哥張床囉...
你慣既...你慣左撞到既..哈!