2008年1月31日 星期四

08 團年飯 @ 妹記大排檔

(我的小手作 @ 愛心小揮春)
30 Jan 2008

一年一度既團年飯大日子 ... 集齊人馬 - 菲菲, 小美兒, 思敏, 林成, 小玲, 浩龍, 星星媽媽, 錦龍爸爸, 晴晴, 樂樂, 芘芘 & 陳仔 ... 去左妹記食左個超好味, 超豐富 & 超開心既團年飯 !!! 十一個人, 叫左十幾個餸 ... 理應好飽先係丫, 點知 ... 有人不停問 "你飽未呀 ? 其實你夠唔夠 ?? 洗唔洗再叫 d 野添呀 ?? " er ... 唔通泰國真係冇野食成咁咩? 返到香港要食番夠本 ??

D 餸黎得好快, 7:30 先齊人 ... 未夠 9 點先經食完咁濟 ... 成班傻人喺度幫 B B 改名 ... 咁都玩得一餐, 呢班契媽真係傻傻地架 ~~ (晴晴唔洗驚, 雖然我地傻傻地, 不過我地會好錫你架 ~~ ) ... 丫丫丫, 記住 ... 第時小玲無論係生仔定生女, 個英文名都叫做 "Janet" 架呢 ... 哈哈 ~~ Janet Ma ... 好型呢 ~~

早兩日忽發其想, 想整 D 小手作送俾大家做新年禮物 (哈, 我真係跟住你地既新年願望去整架)

小小心意, 希望你地鍾意啦 ~~

團年快樂呀 ... 開年飯再見啦 ~~~

2 則留言:

Tammy 提到...

d餸好細碟...麻.......

匿名 提到...

但我地叫左好多wor..