2008年1月24日 星期四

驚天地泣鬼神的意大利之旅 ...

一連 8 日既瘋癲 Vicenza ... 終於完喇 !! 我都算係捱得果 jar , 之不過 ... 呢鋪真係頂唔緊, 忙到冇時間食飯, 冇時間飲水, 冇時間 V V ... 冇諗過, 呢個 show 會忙過 Basel !! 人都癲 !!!

雖然忙, 但係 ... 同班傻傻地既同事一齊玩, 都真係 really 開心呢 ~~~ 尤其係第一日, 喪行 ... 四圍影無聊相 ... 今次我都係帶左我頭號囝囝去呢 ... 計計下, 呢個寶貝仔都去過唔少地方呢 ~~

多得 D Jay 707 熱播 Eason ... 原來除左 "玉蝴蝶" ... DJ 707 都識 Eason 架喎 !!! D Jay 707 唔止播歌得, 連手車都 very duck ... 日日都踩住百七咁返 show 場 ... 勁呀 ~

大食細妹, 個口果舊都未吞, 隻手已經夾緊第二件 ... 可以 VS 蟹挾小姐呢 ~~

家姐呀家姐 ... 邊得黎咁多 email check 架呢 ?? 點解 check mail 都要 "kill" 住手架呢 ?? 真係好 elephant 架呢 ~~ (Mr. Fung & Mr. Lam ... 你地可唔可以唔好扮呢? 想笑死人咩 !!)

鬼妹仔 ... 真係唔太識中文 ... 究竟咩叫做 "毀爛" & "xxxx" 呢 ? 呢 4 個 xxxx, 係我唔記得左個成語係咩 .. 邊個記得呀??

D Jay 教識左我地點運用 "哥倫比亞式" 搶劫 ... 之不過, 呢招唔係用黎偷綠寶慘汁 .. 架囉 ~~ 哈 ~~

~~ 完 ~~

呢幾日, 真係要多謝阿均晚晚幫我餵貓貓呢 ... 呢個契爺, 真係冇得頂呀 !!! (之不過呢, 我返左黎架喇 ... 你唔洗再上黎幫我餵仔架喇 ... 傻佬 !! )

哈哈 ~~~

1 則留言:

晴天小苦 提到...

有熱心人提供 ... XXXX = 自尋短路