2008年1月8日 星期二

正式搬家 !!

(都唔係好明, 點解我會有咁多野 ... 架囉 ~~~)


6 Jan 08


今日菲菲正式搬家了 ... 一早起身同 Pooh Pooh 食個早餐, 叉叉電, 返屋企繼續搏鬥 !!!

時晨到, 高生、高太、高公子先上黎幫我拆床, 拆櫃, 拆書枱 ... 高生真係好勁, 三幾下功夫就拆哂所有野 ... 而高太呢, 就同我喺廚房 pack 埋 D 碗碗碟碟 ... 一路 pack , 就一路俾人鬧 ... 我知我知, 我都知我多野架喇, 之不過 ... 朋友多丫麻, 咁屋企有 16 隻碗, 32 隻杯 ... 無數咁多對筷子, 都唔係好奇啫 ... 嘻 ~~

冇耐耐, 阿均, 契 B 既爸爸媽媽都上埋黎幫手 ... 好驚整親我個契 B , 索性叫媽媽落去坐下, 睇住我 D 家檔擺啦 ... 哈 ~~

一切都好順利, 好快就搬哂 D 野落樓, 好快搬哂過新屋 ... 分工合作, 高生將所有傢私 "還原" ... 而阿均, 契 B 爸爸 & 高公子就車輪咁搬 D 野上黎 ... 哈, 佢地搞笑到扮送傢私 ... 不停問 "小姐, 個櫃放喺邊 ? 個枱放口喺邊 ? 個洗衣機點放? 個雪櫃又點? ' 哈哈 ... 俾佢地激死呢 ~~~

好快好快就搞掂哂所有野 ... 最衰爸爸媽媽唔可以一齊食飯 ... 今日你地咁辛苦, 除左請你地食餐飯, 都唔知點報答你地呢 ~~~

高氏家族, 均 & 契 B 爸爸媽媽, 今日辛苦哂你地喇 !!! 尤其係媽媽, 搞到你今日冇得午睡添 ... 返黎同你地食餐勁既補數啦 ... 嘻 ~~~

2 則留言:

匿名 提到...

真係好震撼...O_o!!

匿名 提到...

鬼叫妳同我b咁有緣~ 無計啦!! 我好開心可以參與添呀!!
入伙快樂呀!!!