2008年1月26日 星期六

長週小記 ...

只有我和大佬的長週 :

一人分飾多角 ... 話咁快就放工 !!!

50% off 的剪髮 :

Dick Dick 遲到 ... 無啦啦半價剪頭髮, 一百蚊有找 !! 好抵呢 ~~ (Dick Dick ... Happy Birthday !!! )

何宅團年 @ 十下十下 :

估唔到, 今年團並唔係芬姨打電話俾我, 亦唔係國傑 MSN 我, 而係劉生問劉太 "fayma 今晚黎唔黎" ... 哈, 估佢唔到呢 ~~~

凍冰冰, 去十下十下就最好不過 ... 琪琪小姐, 劉生劉太, 芬姨, 國傑 & 國傑朋友食左餐好開心, 好滿足既團年飯 ... 今晚, 仲收到今年既等一封利是添 ... 多謝芬姨 ~~

喺何家, 我個名就係 "琪琪" ... 哈, 我其實都幾鍾意人地叫我做 琪琪 架呢 ~~

縮到一餅野的細波 :

2 隻仔, 好少可咁 friend, 坐得咁 close, 原因只有一個 ... 因為凍凍 !!!

沒有留言: