2008年1月4日 星期五

妹記大排檔 ...


唔知係咪悶得太耐 ... 今晚好想去行下 !!! 搵左好幾個人, 但係個個都唔得閒 ... 最後, 好彩有陳屎陪我去 ikea ... 明明係我想睇下有咩濕星野要買, 點知 ... 最後係變左我陪陳屎買野 ... 激死 !!!


行完街 ... join 左陳屎 2 個朋友仔 connie & 肥哥哥 (好似有介紹過個名, 不過 ... 唔記得左呢) ... 去左妹記大排檔食飯 ... 嘩 ... 好耐去過喇 ... 啫啫雞煲, 黃金蝦, 唔知乜乜屈 "毫", 炸乳鴿, 鵝腸 ... 好好味呀 !!!
呢幾個人, 點計都係劈友 ... 又點可以唔啤啤佢呢 ... (琴晚先同阿一哥講 "我好耐冇飲過酒喇" ... 至於點先算耐, 睇你點睇啦 ... 哈 ~~) ... 呢度飲酒, 並唔係用杯 ... 而係要用 "戰鬥碗" ... 超好笑 !! 飲勝 ~~~!!!

1 則留言:

匿名 提到...

哈哈~ 又係wor~
唔知點解我會買o甘多野~ ha~
不過, 遲d我又要你陪多次....因為...hee~

同埋阿肥哥哥叫阿lu~ 佢係傻ga!!

呀!仲有仲有~ 我應該唔止係劈友MA~ KA~