2009年3月2日 星期一

Sony 震 (相) 機 !!!

大老師結婚當日,
好正常, 叉足電 (相機),
準備影相 ...

點知, 劉太問 "點解你部機咁震" !!
下 ... 相機都曉震 ??? 震機 ??
一年咋喎 ... 咁快壞 ??
我頂 !!!

由於冇左相機我係會死既關係,
今日放工去左我最憎既地方整相機 !!!


整之前 ... 去 "拍" 左枝針,
唉 ... 如果唔係 HK show 在即,
又驚 d 波波幾日都退唔哂,
我真係唔會打呢枝食屎針呢 !!!!!

上到 Sony ... 我再頂 ... 洗唔洗咁 Q 多人 ??

算 ... 我忍, 都係果句 ... 冇左相機我係會死 !!!!

不過今晚總算有得著丫,
嘆左個好好好好味既格格餅 ~~

仲趕得切返屋企睇三哥 !!! 呵 ~~~

好想快 d 拎番我部相機呢 ~~~




沒有留言: