2009年3月1日 星期日

大老師大結婚 ....

訓得幾粒鐘,
就要 "粉墨登場" !!!
因為 ... 大老師結婚喇 !!!!!


今日,
菲菲喺主既懷抱中,
得到最大既 "解脫",
嘩 .... 舒服哂 !~!!!


嘩 ... 大老師一進場,
就開始黎料 ....

一開始唱詩,
就更加嚴重 !!

唱埋 "我信愛是恆久",
更加一發不可收拾 !!
再一次証明 ...
邊個結婚都好 (尤其係同學結婚),
我都會感動到喊架呢 ~~

同劉太討論到,
假若當日我都喺關島既話,
係咪真係會快過小玲呢我 ??
哈 ~~ 應該都係 !!!!


觀禮完畢, 周圍 hea ...
最後 ... 去左聽 Salior Moon 既 "少女心事",
唔講都唔知 ... 原來阿 Moon 畢業之後去左行船,
最後 ... 仲鍾意埋飲咖啡 !!!
咖啡可以 "提神" 丫麻 ... 我知我知 ~~~
死低 B ... 笑到好辛苦呢我 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

有朋自遠方來 ...
呢個朋友 ... 每逢有人結婚, 就會飄返香港 ....


好好好好好鍾意大老師同阿 Ken 條片,
好好笑 ... 好窩心 !!!
我相信, 在場既每一個人,
都會感受到大老師同阿 Ken 既幸福 !!!
加油呀 ... 好祈待你地果 3 個 B B 既出世 !!!!!




祝大老師 & 阿 Ken ... 生活甜美 !!!!!!!!!!!








沒有留言: